شاهد باش

خرید بک لینک
امروز داشتم برا سر در کلاسای مدرسه دنبال زندگینامه شهدا میگشتم،ی شهیدی وصیت نامه قشنگی داشت میزارم :شهید نادری...روحش شاد

ای برادر، به کجا میروی کمی درنگ کن آیا با کمی گریه و یک فاتحه خواندن بر مزار من و امثال من، مسئولیتی را که با رفتن خود بر دوش تو گذاشته ایم از یاد خواهی برد!

ما نظاره میکنیم که تو با این مسئولیت سنگین چه خواهی کرد. و اما مسئولیت ادامه دادن راه ماست و...

رنگ خدا...

ما را در سایت رنگ خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 0:36

صفحه بندی