و باز دل

خرید بک لینک
تعطیلات تابستون هم خوبه هم بد ...خوبه که نمیخاد کله سحر پاشی بری مدرسه ...بده چون یکم از بی هدفی حوصلت سر میره ....البته کتاب زیاد دارم واس خوندن ولی ؟!!!

این حس و حال نیست که نیست حالا منم با این ادبار دائمی کاری ندارم چون اگه قرار به رقصیدن به ساز ناکوک اون باشه که هیچ!!!

ولی نفسم بند می آید گاهی آقاجان نگاهی ...

دلم مشهد الرضا میخاد

رنگ خدا...

ما را در سایت رنگ خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:16

صفحه بندی